PingJe

Friday, March 16, 2012

Kali Pertama ... ep. 2

15 Mac 2012... 5.30 petang...



Kereta saya ditahan oleh sekumpulan pelajar. Hairan juga dibuatnya. Puas saya bertanya mengapa kereta saya ditahan.



Rupa-rupanya ada KEJUTAN ISTIMEWA daripada 95 orang pelajar saya...

Sambutan yang sangat-sangat istimewa

Ardini yang terkejut...

Terharu sangat-sangat ketika ini

Kad ucapan daripada pelajar tersayang

5 Biji kek daripada 5 Kelas (E1P1, E1P3, E1P4, C1P5, C1P6)


Pertama kali meniup lilin kek...

Rais yang selalu diusik dalam kelas...E1P1

C1P6

E1P1

Habis muka Ardini...

Sangat-sangat terharu.....





Kepada semua pelajar CIVIL ENGINEERING (C1P5 & C1P6) dan ELECTRICAL ENGINEERING (E1P1, E1P3 & E1P4):

Terima kasih kerana sanggup bersusah payah menyambut hari lahir saya.
Terima kasih kerana menjadi anak didik saya.
Saya sayang kamu semua...Moga-moga tercapai semua impian kalian walau apa jua sekali pun.
Saya mohon maaf jika selama saya menjadi guru kamu, ada kata-kata yang menusuk kalbu...saya hanya insan biasa.

Terima kasih banyak-banyak.....:)

2 comments:

Mommy Brella said...

sweet bangat!
kalau budak2 segar buat macam ni berjurai2 airi mata saya kak hehe

sophietarmizi said...

@Mommy Brella - memang terharu sangat2. Rasa sangat dihargai.

Hmmm.. kalaulah SEGARian buat macam tu....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...