PingJe

Sunday, January 15, 2012

Khas untuk Wanita yang sibuk...

Minggu lepas baru saja 'terbeli' benda ni....memang teringin nak beli, tapi suami saya asyik cakap..."Ala, boleh buat sendiri kan.."

Tapi...apabila dia mencuba sendiri (apabila jurujual menyuruhnya mencuba) produk ini, dia pun tertarik dengan fungsinya.

SHIMONO : 
www.shimono.com.my/new/home.html




Baju sekolah anak...

Nak gosok lipatan kain pun senang

Sebelum digosok

Selepas digosok
Harganya...RM 499.00...itu pun 'swipe' aje...mana mampu bayar tunai. Tapi, yang seronoknya, dalam tempoh satu jam, 12 pasang baju kurung dapat digosok. Boleh layan cerita kat TV lagi. Iya lah, baju kurung kan banyak, jadi saya gunakanlah peluang yang ada ni untuk menggosok baju kerja untuk 2 minggu. Baju sekolah anak dah 10 pasang. Mana larat. 

Kalau anda merupakan seorang yang sangat sibuk, saya sangat syorkan anda mempunyai alatan ini....jimat masa dan tenaga....selamat mencuba...




3 comments:

Hajar Raffar said...

Rasanya org kat sini pon mcm sibuk gak la muahahaha...abe tolonglah beli!!

midonz said...

Hajar : Biasalah tu.. suruh jer si hubby try test menatang ni.. sure 'terbeli' punya...

sophietarmizi said...

hajar: u should ask encik to buy one...hhheheh...sure seronok...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...