PingJe

Saturday, November 26, 2011

Yeay...

Hmmm....minggu ke -2 yang menyeronokkan....

1. Akhirnya dapat juga guna LCD dalam kelas...walaupun pun portable. Terima kasih kepada Technician yang bertugas.

2. Selesai akhirnya penerangan Research Writing - walaupun terpaksa memberi penerangan 4 jam berterusan kepada 4 kelas berlainan...fuhhhh....sakit tekak.

3. Kesemua pelajar saya telah berjaya keluar dari kotak mereka....Out of the box....semua idea mereka untuk Research Writing amat memberangsangkan dan membanggakan saya...kelas lain pun belum lagi bagi tajuk mereka  kepada pensyarah mereka...jadi, 5 kelas saya ni amat membanggakan saya....:)

4. Kepada...Shazwan, Faisal, Faizzati, Ain dan Wan...terima kasih...balik dengan saya Jumaat lepas. Rasa sangat senang sebab ada juga teman Ardini yang memang akan kebosanan kalau tak ada orang layan dia...terima kasih sekali lagi....:) (terutama sekali kotak kecik McD tu....)

5. Team Building tidak dapat dijalankan dalam waktu terdekat atas sebab-sebab tertentu...Ardini; Mommy rasa lega sangat-sangat, tak sanggup nak tinggalkan Ardini walaupun sehari...:)


Harap sangat-sangat semua pelajar saya dapat menyediakan Research Writing yang terbaik.....:) dan saya akan rasa sangat sangat sangat gembira dan lega.....:)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...