PingJe

Monday, November 21, 2011

Macam-macam hal...

Hari pertama semester ke-2...

Merata-rata cari kasut...rupa-rupanya kasut dah hilang. Nasib baik ada kasut lama dalam kereta. Rasa sedih pun ada...kasut tu tak lah lawa mana pun, tapi masih selesa dipakai. Jadi, terpaksalah pakai kasut lama yang dah longgar dan berhabuk....:(

Masuk ofis macam biasa. Sarapan pagi ala kadar...perut masih sakit lagi...kesan asyik membuang dari hari Jumaat lagi. Batuk pun masih ada...rasa sangat tak selesa apabila perut masih berbunyi-bunyi. :(

Jumpa dengan Ketua Unit...sembang sekejap pasal cuti yang tak berapa seronok...dia pun tak berapa sihat... samalah keadaan kami berdua. Cuti semester habis macam itu sahaja...nak gelak pun ada, nak nangis pun ada.

Tiba-tiba...

Ada berita tergempar...belum tentu sah lagi, tapi rasa macam dah sah kot. Kena pergi Team Building kat Rompin hujung minggu depan. :(

Macam mana ni? Anak nyusu badan waktu malam. Kalau bawak pengasuh boleh tak? Takkan nak hantar anak rumah mak? Berperang la dengan anak saudara yang sangat aktif. Macam mana ni? Kalau tinggal anak, mahu bengkak susu tiga hari...sengsara diri ni....:(

Hari pertama semester ke-2....banyak sangat perkara yang merunsingkan....:(

4 comments:

Syima's CNC said...

Be strong, dear! InsyaAllah...all is well!

midonz said...

Nanti super daddy terbang sana okay

midonz said...

Nanti super daddy terbang sana okay

sophietarmizi said...

hehehe.....thanx for all your support...really need one...:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...