PingJe

Monday, December 6, 2010

Ngangkung

Tercapai jugak hasrat nak tengok filem ni. Iya lah, asyik panggung penuh je. Cerita yang agak biasa tetapi penuh pengajaran dan lawak segar. Bukan lawak bodoh yang dibuat-buat. Tak berapa peduli dengan komen orang lain, tetapi, jika nak 'release tension' pergilah menonton wayang sekali sekala.



Tak adalah seram mana pun, sebab itu saya berani bawa kembar menonton filem ini. Untuk hiburan keluarga dan wang juga tidak akan dibazirkan. Daripada menonton filem berat, saya suka menonton filem ringan sebegini. Tak sabar nak tunggu filem KONGSI tahun depan. Sam akan jadi orang Kelantan....hmmm macam mana agaknya dialek tu digunakan oleh orang luar?

Jika sempat, pergilah menonton wayang  pada hujung minggu. Riadah bersama keluarga pun penting juga....

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...